dinsdag, augustus 24, 2004

sex
Had ik toch wel eerder vermeld? Dat "nieuwsgroepen" een aardige bron van
mp?-files zijn? Dacht het wel. Ja, nee, de titel van dit stukje is bedoeld
om meer lezers naar dit plekje te trekken :-) Je dacht toch niet
dat ik hier de laatste film van Monika Sweetheart ging zitten recenseren, is het wel?
Zal wel een aanrader zijn, maar liever deel ik met u het feit dat ik
een live cd'tje van Sweet'd Buster vond die ik in de winkel nog nimmer
tegen kwam. Kijk, dat sterkt mij dan weer een beetje: normaal zit ik met
dat dubbele gevoel van enerzijds de lol van gratis shoppen en anderzijds
het idee dat je musici tekort doet. Anderzijds ook nog altijd: in de
eeuwige strijd van Brein tegen de rest van de wereld hoor je nooit een woord
over nieuwsgroepen... Kazaa en consorten zijn het haasje, zonder uitzondering.
Maar dit mag, kennelijk. En dat terwijl het makkelijker, beter en sneller is.
Schiet mij maar in een loofboom; Still Believe live gespeeld doet het
nog altijd overstoorbaar goed!

Wie een stukje Still Believe wil horen hier, mag dat melden.
Wie die film van Monika heeft gezien en er iets over kwijt wil ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: