donderdag, augustus 26, 2004

fat larry's band
In mijn ochtendjas zit ik te wachten tot de dubbelcd "Disco Sessions" binnen
is gedruppeld. Iets met veel te lang uitgesponnen dansdeuntjes uit de jaren
70 en 80. Met onder andere Act Like You Know, met daarin hét basloopje wat later bekend werd doordat een hiphoptrio -ik dacht DeLaSoul- het gebruikte als basis voor een nummer waarvan de titel mij volkomen ontschoten is. Wat heeft u daaraan? Niets. Maar ik zit ermee, daarom dus. Dat deuntje zit in mijn kop tot de titel mij te binnen schiet (ik zing even voor: "I've got an answeringmachine that can talk to you..." en "why don't you leave your name and your number...")... Aah, Google helpt al: Ring Ring Ring,
DE LA SOUL is dead, 1991. Dat lucht op.

Nu mijn humeur en het buitengebeuren nog.

Ter lering ende vermaeck, nog een ode aan onze luie kunstenaar,
die penseel en doek verruilde voor een hengel... Maar zelfs daar
word ik niet vrolijker van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: