donderdag, februari 09, 2006

the it crowd

Het is geen luiheid. Noem het gebrek aan energie. Tijdelijk.
En dan tref je het nog: ik las een stukje over een nieuwe
Channel4serie [zie titel]:

Episode 3 of The IT Crowd is available for download.
The greatest geek TV show of all time ...


Kijk: dat trekt mijn attentie [toch!]

Dan verder iets over Bittorrentdingen, waar ik het vooralsnog niet
op kan. En dat het een stream is met DRM. Dan denk ik SONY, enzo.
DRM die dan weer niet blijkt te werken. Zo van dat gedoe waarvan
je denkt: waarom moet het allemaal zo moeilijk?!
Gelukkig eindigt BB met een link naar een torrentsite,
alwaar de volgende opmerking te lezen valt:

The file The IT Crowd S01E03 might also be available on usenet.

Kijk, en dat snap ik dan weer wel.
En hoewel aflevering drie nog niet te vinden was [komt vast nog]
delen 1 en 2 wel.

Link 1
Link 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: