donderdag, februari 09, 2006

end of suburbia

Vanavond op tv, NED3 bij Zembla, iets over vogelgriep. Of kippenkoorts zo u wilt. Boeiend? Lijkt me niet; ik heb mensengriep en ik heb het nu. En het statement dat er sinds 2003 al 80 mensen aan overleden combineert aardig met de wetenschap dat er iedere drie seconden een kind dood gaat aan honger. Wie heeft er dan nog trek?

Dus ik zocht in het algemeen belang en het mijne in het bijzonder naar een alternatief en vond iets waarvan ik hoop dat het wel aardig is: "The End of Suburbia ". The End of Suburbia explores the American Way of Life and its prospects as the planet approaches a critical era, as global demand for fossil fuels begins to outstrip supply.

Dat riekt meer naar iets waar ik wat aan heb in mijn huidige staat van zijn. Mochten uw interesse en de capaciteit van uw harde schijf elkaar niet in de weg staan, dan nodig ik u en uw browser uit naar hier te gaan en uw usenetreader aan het werk te zetten.

Veel plezier daarmee, en een smakelijke maaltijd.

update #1: binsearch zegt: The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
update #2: link naar binsearch aangepast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: