vrijdag, februari 03, 2006

eten met stokjes

Komt via KatYo hier op mijn bordje. Dat je dan toch het gevoel hebt
dat je er wat mee moet en benieuwd bent hoe ver je ermee komt.

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad

  • Ik werk mijn hele leven al bij één baas. Verder commentaar lijkt me overbodig en daarbij redelijk nutteloos.


Vier films die je niet vaak genoeg kan zien

  • the Holy Grail

  • de Illusionist

  • Leon

  • the Holy Grail


Vier plaatsen waar je gewoond hebt

  • Winkel

  • Schagen

  • Drachten

  • Alkmaar


Vier plaatsen waar je op vakantie ging

  • Drenthe

  • Rusland

  • Frankrijk

  • Spanje


Vier websites die je dagelijks bezoekt

  • Boingboing

  • Martenhoepla

  • Verbal Jam

  • Alles met blogroll updates


Vier dingen die je graag eet

  • Mijn eigen roerbakprutje

  • Pure chocolade

  • Carpaccio

  • Eendeleverpaté


Vier plaatsen waar je liever bent dan nu

  • Thuis

  • Bij haar thuis

  • Met haar op een warm zandstrand

  • Met haar in restaurant het Eetpaleis


Vier bloggers die je gaat taggen
- en als ze niet willen, moeten ze zich vooral niet verplicht voelen-

  • Sorry KaTyo, ik voel me nét niet genoeg verplicht.

  • Wie zich aangesproken voelt

  • en zelf ook logt

  • mag de vragen hier oppikken en meenemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: