vrijdag, december 17, 2004

open die deur
Via Esc kwam ik bij Redemption en die stuurde me weer naar het wondere Neil's World

En wat krijg je dan? Dan krijg je een opensource mediaspelert op basis van MediaPlayer-6. Jeweetwel, uit de tijd dat sommige M$-dingen gratis waren en nog goed functioneerden ook.



Daarbij ook via Anil Dash gesurfd naar Final Builds alwaar een alternatief voor Realplayer te verkrijgen is.

O-o-o, een blij vogeltje ;-)

Mocht je nu denken: wat moet ik hiermee? Nou... niets, het moet niet.
Mocht je nu denken: goh, hoe kom je aan al die leuke links? Nou... de meeste staan gewoon rechts bij de links.
Mocht je nu denken: wist ik al, is oud nieuws! Nou... had je me dat niet even eerder kunnen melden dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: