vrijdag, december 24, 2004

goede gedachte
Zo werkt dat bij mij dus: ik wil iedereen de juiste kerstgedachte
meegeven, en het beste voor volgend jaar. Dat we er maar weer net
zo'n rommeltje van mogen maken als in 2004.

Dan freubel ik een kerstkaartje in elkaar om met jelui te delen,
maar ik snap zelf niet eens de strekking ervan. En mijn bedoeling
spreekt er al helemaal niet uit:



Nee, liever had ik op voorhand eenieders eetlust bedorven met iets van
keiharde, confronterende woordenbrei. En dat lukt dus net even niet.
Niet dat u nu gaat denken dat ik lui ben ofzo -hoewel ik dat wel ben,
maar niet nu- de volslagen smakeloze realiteit spreekt voor zich.
Dus geef ik u het kerstgevoel van Irak;
klikt u zelf even verder voor meer aangename beelden?


[SEASONS GREETINGS FROM IRAQ IN PICTURES]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: