maandag, december 13, 2004

0605
Verfrestjes onder mijn nagels. Ik zei gisteren: ik kijk nooit
naar journaals of andere nieuwsuitzendingen. Maar ik realiseer me
nu dat dat niet helemaal waar is. Het is namelijk zo dat ik,
vanwaar ik nu zit, al mijn electronica kan overzien. Tv, stereo, PC.
En standaard staat eigenlijk alles aan. De Tv zonder geluid,
de stereo met geluid (...) en de PC (anders kunnen we elkaar
niet zien, nietwaar?!) Dus flitsen Gerard Arninkhof ontgaan mij
niet helemaal. Geen benul waar ie het over heeft, maar ik zie
hem wel. Of Norali Beyer. Of Philip Freriks. Maar die zag ik
dan weer met geluid. En met een dictee.
Meegedaan heb ik niet. Ga mezelf niet frustreren met mijn fouten.
In het stukje hierboven zit van Dale-technisch al genoeg gepruts
om in aanmerking te komen voor de poedelprijs. En daar
heb ik er al genoeg van.

Vanwaar die titel boven dit stukkie dan, vraag ik mij af?
Ohja, ik ga lekker slapen en laat Grabit 's lekker zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: