zondag, september 18, 2005

linkse lente in de herfst van je bestaan
Ben niet de eerste die er over schrijft. De laatste ook niet waarschijnlijk.
Maar tekstueel/taaltechnisch kan ik hier niet mee uit de voeten; als ik dit lees
stinkt mijn beeldscherm naar goedkope deo op een willekeurige Femke.

Deze site is het best te bekijken met Internet Explorer versie 5 of hoger of Safari.

De site maakt gebruik van de Flash. Je kunt de Flash-plugin hier downloaden of hier klikken om verder te gaan.

Als je problemen hebt met Firefox of een andere browser kun je hier klikken.


Hier impliceert de maker dezes dat ik problemen met Firefox heb...
Neen, maker, ik heb problemen met jouw site.
Met mijn Firefox is helemaal niks mis.
[zo, dat lucht op]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: