maandag, juni 20, 2005

zweetbad
De was ophangen op zolder met dit weer is geen pretje. Ik mag natuurlijk
niet klagen, ik heb tenminste een zolder, maar toch. Om het leed te
verzachten draaide ik het nieuwe cd'tje van Ry Cooder. De titel ben ik
even kwijt. En het cd'tje nu ook, want ik heb het zojuist ge-shift-delete.
[ik houd van correct nederlands] Het kleinood maakte het klusje alleen
om onaangenamer om uit te voeren. Een onaangename spaanse vergissing.
Twee trappen omlaag rennen om iets anders in de mp3spelert te jenzen
was te veel moeite. En zo heeft Ry -normaal toch één van mijn helden-
het moeten bekopen met een enkele reis naar de digitale jachtvelden.
Ga niet niet langs Prullebak. U ontvangt geen € 20.

Had beter mijn nieuwste held gekozen.

Update: held heeft ook een gezicht; zie hier een abominabele video,
te groot en incompleet, of in 1 woord: geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: