woensdag, juni 15, 2005

fileleed
Het kostte wat moeite, maar uiteindelijk reed ik op
hoeheetdiewegookalweer naar het pittoreske de Rijp.
Rechts het Alkmaarder Meer, links het uitgestrekte
polderlandschap, en ik nam mij voor om op de terugweg
een stop te maken teneinde wat foto's te maken van
al dat moois. Niet veel later verliet ik de Rijp en
reed op hoeheetdiewegookalweer terug naar huis en
genoot van het briljante uitzicht van links het
Alkmaarder Meer en rechts het uitgestrekte polder-
landschap. Hierdoor volslagen afgeleid vergat ik
geheel en al te stoppen, waardoor dit stukje het nu
moet doen zonder visuele opleuking. Waarvoor mijn
nederig excuus. Toch kan ik het u zeker aanraden:
mocht u ooit enige boodschap of anderzins te doen
hebben, doe dit dan eens in de Rijp. En geniet van
het schoon om u heen. Stuurt u de foto's op?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: