donderdag, april 21, 2005

verhuisberichten?
Het zal u inmiddels duidelijk zijn dat er zeer binnenkort een
verhuizing zal plaatsvinden van alhier naar aldaar. En terwijl
ik me af en toe zorgen maak over de dingen die ik vergeet, de
instanties die ik niet benader of aanschrijf, zijn er ook zaken
die ik wèl heb geregeld. Zoals daar zijn KPN en mijn provider.
Nu is verhuizen voor en bij XS4ALL niet zo'n probleem, maar de
onverbeterlijke KPN meldt doodleuk dat zulks drie weken zal of
kan duren. Mmh. Dat gaat dus niet passen wanneer de woningbouw-
vereniging
jou die tijd niet geeft. Op enig moment zal ik hier
niet meer zijn en zal daar de aansluiting nog niet verzorgd zijn.
Ik voorspel u andermaal een zure vorm van radiostilte. Ik weet
niet wanneer deze zal aanvangen, of wanneer ik brullend zal
wederkeren; ik bid u geduld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: