zondag, april 10, 2005

...ik kan het laten
Ondanks het onooglijke tijdstip waarop ik dit schrijf, wat niets
te maken heeft met het tijdstip waarop u dit leest, het volgende:

Er zijn mensen met een zeilboot en een bril, zeer waarschijnlijk
in het bezit van een glimmende amerikaansche motor en zijnde
rond de vijftig en met een vrouw met eigen zaak, vinden plots en
binnen vijf seconden dingen horizontaal mooier dan verticaal.
Als u nu denkt: maar ik laat mijn goudvisch nooit uit in het bos,
ik vond de spelletjes die Dick Passchier en Judith Bos presenteerden
écht niet leuk, dan mag u blijven.
Echter, wanneer u snapt wat boven bedoeld persoon bedoelt
dan adviseer u nu weg te surfen van hier en nooit meer weerom te keren.

Het wordt weer een leuke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: