zaterdag, april 02, 2005

grijsgroengestreepte notepad
Helaas? Mwah, maar toch ben ik onkundig van het hoe andere webloggerts
hun dingetje doen. Niet dat dat van enig belang is. Zelf prefereer ik
de hierboven getitelde note-pad. Het diertje vertoont nimmer enige
tegenwerking of strubbels. Het maakt zinnen zolang het wil of zo kort
als ik. Gebruikt daarvoor een minimum aan code en voor dezelfde prijs
krijg je er dus ook geen spellingsstjekker bij of htmlcontroleerder.
Dat doet het allemaal niet, waardoor ik overbodige ballast tot een
minimum beperk. Ik haat het trouwens om een woord als minimum twee
-nu drie- maal in hetzelfde stukje te gebruiken,
maar het ging nu even niet anders.


[indruk van zo'n stukje geschreven in grijsgroengestreepte notepad]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: