zaterdag, oktober 02, 2004

nat pak
Wat is dat toch met dat water, dat al mijn plannen daarin vallen?
Het is in ieder menschenleven, dat het soms mee zit en soms tegen.
Maar overdrijven vind ik overdreven.

Zo zag ik vanmorgen de zon schijnen. Da's altijd een goed teken.
Je ogen doen het en de zon doet het. Dan gaat de telefoon:
help! Mijn laptop ziet mijn nieuwe printer niet...
In ruil voor een kopje koffie of twee schiet je te hulp.
Of wat heet: zonder juiste installatiesoftware en zonder
internetaansluiting (hoe kun je zo leven?) mislukt dit jammerlijk.
En als je je dan in de koektrommel verdiept rammelt je mobiel:
het onderwerp van al je plannen ligt ziek in bed.
Daar zit je dan: van al dat moois komt niets terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: