woensdag, september 15, 2004

teevee
Ik schrijf er niet graag over, omdat ik er niet graag naar kijk: TV.
Maar ik keek en ik zag "Sonja, de Meester en de Leerling".
Als je niet beter wist zou je denken dat het een ranzige duitse
smfilm was. Maar dat het niet. Ik zal je de essentie besparen;
erin zat Birgit Schuurman die "Unintended" van Muse zong.
Birgit Schuurman is de goede helft van Katja. Dat wist ik.
Een lief en schuldig meisje waarnaar je durft kijken zonder
een opgeblazen gevoel te krijgen.
Muse kende ik niet. Of beter: ik kende de naam, niet de muziek.
Geweldig nummer & ze zong het nog goed ook! Mooi zelfs.
Nu zit "Unintended" in de MP3spelerd. Zonder andere Muse-dingen.
Ik denk dat Muse één leuk liedje heeft gemaakt. Maar beter ook.
Voor de rest druppelt "The Way We Walk" binnen. Van Genesis, ja.
Al was het alleen maar omdat broer en ik een optreden
van die tour hebben gezien... net aan, want al pilzend
op een fraai terras in Torhout leerde de zeer vriendelijke oberin ons
dat Werchter toch echt nog een eindje rijden was.
Maar da's een ander verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: