zaterdag, september 11, 2004

helder
Toeval bestaat niet, of althans ik geloof daar niet in.
Ik las bij VerbalJam dat hij zich moest inhouden om niet
te schrijven over... ik las het, en toen ik uitgelezen was
zette ik mijn postzegeltv aan. De herhaling van Zembla
over opgesloten meisjes startte subiet.

Da's allemaal nog tot daar aan toe, denk je dan.
Maar als dan je opeens bekende gezichten in die documentaire
ziet -ik noem geen namen- dan komt het allemaal wel erg dichtbij.
En dan denk ik: Nee, ik houd mij niet in! Ik ga het zeggen.
Ik ga zeggen: als je de uitzending hebt gemist, klik dan hier
voor de herhaling.

Het is behoorlijk tijd voor een vreselijk agressieve en bijkans bloedige scheldpartij op het kabinet Balkenende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: