woensdag, juli 21, 2004

de verandering
of hoe verbouwingen gaan

Het blijkt dat een aantal mensen zomaar dacht
dat deze pagina een langzame, tragische dood zou sterven.
Anderen verwachtten een enorme metamorfose.
En één iemand iets daar tussen in.

Niets van dat al dus.

Verbouwingen, net als bij een huis,
kun je aan de binnenkant of aan de buitenkant doen.
Maar je kunt natuurlijk ook de riolering vervangen.
Daar ziet geen mens wat van.
Het poept alleen beter.

Ik heb rechts wat links weggehaald.
Die vind je terug bij de links.
Vanaf heden nog maar één postje
en geen archieven meer.
Dat houdt het simpel en overzichtelijk.
Voor mij dan toch.
En toen ik bij Bob las dat W.I.E. door Ilse
was overgenomen, heb ik dat item ook verwijderd.
En voor mij geen W.I.P.
Alleen al vanwege de naam kan dat geen vervanger zijn.
Ik zal langzaam nog wel meer weghalen,
minder=meer, en dingetjes toevoegen:
meer=meer.

En qua inhoud schreef ik /K een paar dagen geleden:
"Wat minder Privé, wat meer Story en met het periodiek
van Weekend."
Ik hoop dat u het hiermede kunt doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: