vrijdag, juli 30, 2004

au
Als Lief een vrij dagje op het strand doorbrengt
en ik mijzelf omringd weet door louter collegae die na vandaag
op vakantie gaan -- dus maar wat eerder naar huis gaan...
waardoor ik het staartje van de dag als een soort Remy doorbreng,
in veel te hoge temperaturen om binnen te zitten, dan...
heb ik niet zo'n fijne dag.
Voorts bleek Paradiso des avonds met de Stray Cats een
enorme aantrekkingskracht te hebben op mijn vriendenkring.
Ik hoop dat ze een leuke avond hebben (gehad).

Gelukkig sms'te zojuist Mevrouw Joustra: haar vakantie zit erop.
Morgen keert ze terug naar de werkende wereld.
Niet dat iemand ook maar iets misgun, maar ik snak
naar een omgeving waar ik bijna niemand ken
en bijna niemand versta.
Lief: neem me mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: