vrijdag, februari 23, 2007

nieuwer is niet altijd beter

Ik heb problemen, dat geef ik toe. Grote problemen misschien wel.
Maar godzijdank ook kleine. En één daarvan was het volgende:
ooit wilde ik ter illustratie ende vermaeck hier een screenshot uit
een film potsen. Weet wel dat dat niet mag, maar daar gaat het nu
even niet om. Waar het wel om gaat is dat het mij niet lukte om dit
langs legale weg te bewerkstelligen. Tegenstrijdig? Er is allerlei
dure en onhandige software voor te krijgen. En die lust ik niet.
Wat blijkt nu: heb ik dat programma al tijden hier draaien en wist
gewoon niet van de functionaliteit die erin zit...

Deze MediaPlayerClassic [ik vermoed dat er meerdere versies van zijn]
lust veel en is gebaseerd op MediaPlayer6 [samen met VLC-player
speel je tot 98% van alle grut] en doet dat dus. Gewoon.

Nu de grote problemen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: