zondag, maart 27, 2005

oorverdovende stilte
Het is rustig, het is stil. Ik eet een boterham met zelfgemaakte salade.
Tonijn. Geloof ik. Gisteren? Keek ik voetbal in het café. Ik houd
helemaal niet zo van voetbal. Maar ja, weer wel van het café. En /K,
mijn grote vriend, stond achter de bar en draaide leuke plaatjes toe
en tussendoor. Vandaag zijn er foto's gemaakt, maar de gordijnen zijn
nog gesloten dus eigenlijk kan dat helemaal niet. Pasen bij familie,
dan moet je die wel hebben. Misschien schijnt de zon wel, of lopen er
leuke mensen op straat die hun hondje uitlaten met kinderen die lachen
om iets wat wij niet begrijpen. Als je het geluid van de tv uitzet
blijft alleen een plat nietszeggend beeld over. 't Is maar net hoe
je er naar kijkt. Luistert.


[geheugen]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: