zondag, maart 20, 2005

een stukje waarin ik mij iets afvraag
[met als subtitel: de tijd vliegt als je slaapt]

Kijk, u komt hier al enige tijd in kleine maar toch enige getale.
Dat maakt mij blij. Maar stiekem zou ik natuurlijk nog blijer
zijn wanneer u niet alleen, maar met al uw vrienden hierheen
zou surfen. Met honderden in plaats van tientallen. Nu weet ik
dat om dat te bewerkstelligen niet zozeer u, maar vooral ik hiertoe
werk te verrichten heb. Dan zou ik stukjes schrijven waarin ik
een controversiële stelling innam waar niemand of iedereen het
mee eens zou zijn, of heel heel veel nsfw-dingetjes over geile
wijven die naakt op een trap liggen te kronkelen met foto's daarvan
waar u dan toch op zou klikken en dat dan uw baas achter u stond.

Maar ja, zo zit ik niet in elkaar, lijkt het wel.
Dus welkom, eenzame surfert. De tijd en de ruimte hier is aan u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: