maandag, oktober 24, 2005

wat zou u zeggen als iemand u dat vroeg?

Mij vroeg niet lang geleden iemand: Wat is nu het mooiste concert
dat je ooit hebt meegemaakt? En ik grutte in mijn geheugen. De talloze
malen dat ik Blof zag. De Growing Up Live tour van Peter Gabriel, waar ik
tweemaal bij aanwezig mocht zijn. Genesis in Werchter. Of het hollandsche
geweld van Intwine? En dan vergeet ik nog tientallen andere concerten van
grote en minder grote naam en faam. De Kecks, de Dijk, Trijntje van dichtbij,
van alles op Lowlands en Pinkpop. Kortom, ik wist het niet.

Maar zojuist is het mij duidelijk geworden, toen ik op het onvolprezen Usenet
de live DVD van Graceland tegenkwam. Gezien in 1989, Nijmegen.
Weet u nog?!



Unomathembe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: