woensdag, augustus 24, 2005

donavon frankenreiter
Een paar maanden geleden kwam M met die naam op de proppen. Zou erg leuke en relaxte muziek moeten zijn... maar er was niets van te vinden om op slinkse wijze aan te proeven. Ja ik weet het. Dat mag niet. Eigenlijk. En ik weet dat "iemand" van het ministerie van justitie [en defensie en nog een paar andere ministeries waarvan ik de naam niet kan onthouden] alhier wel eens langssurfen... lekker belangrijk.
Gisteren vond ik zijn "selftitled" album uit 2004 in de krochten van het internet [voor mij geen kazaaachtige of torrentklinkendedingen] en liet mij blij verrassen. Mocht u een stukje willen meeluisteren, laat dat dan ik het reageurding maar weten. Ik ben nog niet zo proactief vandaag. Zou u dat zijn met een ganse dag vergaderen voor den boeg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: