zaterdag, februari 12, 2005

slimmerik
Muziek is best belangrijk voor mij. Om bij wakker te worden,
om bij in slaap te vallen en alles wat daar tussen in zit.
Ook levende muziekjes zijn aan mij zeer besteed. Hoewel het
ook wel eens mis gaat en ik bij Ellen ten Damme bijkans in
slaap val. Maar goed, daar heb ik het niet over. Wel over
Intwine. En die spelen komend weekend in Paradiso. Dus hoe
gehandeld? Ik bezocht Ticketservice.nl en scoorde twee kaartjes.
Zo simpel kan dat gaan. Dacht ik. Echter, ik ben maar 1 mens.
En ik kocht twee kaartjes. Denkend dat ik die tweede wel zou
koppelen aan een vriend/kennis/vage bekende met dezelfde interesse.
Niet dus.

Dus mag u zich hier melden, alleen dan wanneer u een vriendelijk
mensch denkt te zijn met een gezonde trek in takkeherrie van eigen bodem
en denkt dat het u wel wat lijkt. Waar wacht u op?
Reageuren maar!


update:
Ik wil wel mee ja, lijkt me wel leuk.
Ronald | Homepage | 12.02.05 - 10:09 pm | #



Mail je even?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: