zondag, februari 20, 2005

goed geregeld op een zaterdagmiddag
Kijk, het is natuurlijk helemaal niet erg als je internetverbinding
een tijdje niet functioneert. Zoals nu [zaterdag 12.47u]. Ik kan best
een tijdje zonder. Maar niet nu: ik kan niet bij mijn Gmail en alleen
daar heb ik het telefoonnummer van Woordenaar. Dat nummer heb ik nodig
om te kunnen afspreken hoe naar Paradiso te geraken op gecoordineerde
wijze. En zo, zo zonder adsl, zo gaat dat niet. Geen gezicht erbij,
geen echte naam. En dus geen nummer.

Ik zal me erbij neer moeten leggen. Hij ook trouwens.
Misschien lost de kpn -daar ligt volgens mij de knoop- het tijdig op
en komt alles nog goed. Kan ik ook dit stukje plaatsen wat u anders
nooit had kunnen lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat je vind moet je teruggeven: